Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Δεν υάρχει Αστρολογία fast food

EDITORIAL 3

Δεν υπάρχει χειρότερο για κάποιον που του αρέσει να μελετά Αστρολογία, είτε είναι επαγγελματίας, είτε όχι από το να κάθεται μεταξύ άλλων σε όποια κοινωνική εκδήλωση και να αρχίζουν οι ερωτήσεις τύπου <<αχ πείτε μου, γιατί τα Ταυράκια ταλαιπωρούμαστε τόσο;>>; Αφού λένε ότι είναι η χρονιά μας...ή ακόμα χειρότερα( γιατί έτσι στα γενικά, κάτι μπορείς να πεις!) ο φίλος μου είναι Κριός( περαστικά σας) κι εγώ Ιχθείς( και μη χειρότερα) ταιριάζουμε; Λέμε να επισημοποιήσουμε φέτος(Παναγία μου)..
Και να κοιτάς με χαμόγελο μεν, αλλά μέσα σου να βράζεις δε, γιατί πρέπει να εξηγήσεις ακόμα μια φορά ότι 1ον δεν κοιτάς κρυστάλινη σφαίρα, ατάκα κι επιτόπου ώστε να δώσεις σοβαρή γνώμη και άποψη για ό λ ο υ ς τους Ταύρους του πλανήτη ή και εκτός αυτού, 2ον είσαι εκεί για να μιλήσεις για κάτι άλλο εκτός από αυτό που κάνεις όλη μέρα-συχνά και νύχτα- και προπάντων για να μπορέσεις να απαντήσεις σε αυτά που σε ρωτάνε πρέπει,εκτός από πλήρη και σωστά στοιχεία του ενδιαφερομένου πρέπει να χεις πρόχειρο και έναν υπολογιστή μαζί με 2-3 ώρες προσεκτικής μελέτης για να δώσεις την άποψή σου!Την τελευταία φορά που μου συνέβη αυτό( δηλαδή χθές) σε γνωστότατο ταχυφαγείο και εν διαμέσω εκατοντάδων αλαλλάζοντων μικρών παιδιών από κυρία που ανησυχούσε αν θα κάνει 2ο παιδί στη ζωή της...από απελπισία έσκυψα το κεφάλι κι έφυγα τρέχοντας μην χρειαστεί να με ρωτήσει κι να θα παντρευτεί πάλι( γνωρίζα ότι ήταν διαζευγμένη) που με τη σειρά του θα σήμαινε με συνοπτικές διαδικασίες 2 ώρες δουλειάς που εκείνη δεν θα γνώριζε ότι θα έκανα στον ελεύθερο χρόνο μου, λόγω φυσικά της κοινωνικής μας γνωριμίας(τα παιδιά μας συμμαθητές).
Γι’ αυτό παιδιά θυμηθείτε:όταν βλέπετε γιατρό, μην του αρχίζετε το τροπάριο <<έχω έναν πόνο εδώ κι έναν εκεί>> ειδικά αν είναι χειρουργός...που ξέρεις μπορεί να χει πρόχειρο κανα νυστέρι...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου